OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY ULTIMA DISPLAYS POLSKA SPÓŁKA
Z O.O. Z SIEDZIBĄ W PRUSZCZU GDAŃSKIM
Dokumenty do pobrania
Poniższe
Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS) mają zastosowanie do wszelkich transakcji
sprzedaży towarów i usług dokonywanych przez Ultima Displays Polska Spółka z
o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Handlowa 3, 83-000 Pruszcz Gdański, wpisaną
do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, Wydział VII Gospodarczy KRS pod numerem
KRS: 0000380645.
Ultima
Displays Polska Spółka z o.o. nie prowadzi sprzedaży towarów i usług na rzecz
konsumentów w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 roku Kodeks cywilny (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 459 z późn. zm.), tj. na
rzecz osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, nie prowadzi również sprzedaży
towarów konsumpcyjnych.
Definicje
1. „Spółka”
– Ultima Displays Polska Spółka z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul.
Handlowa 3, 83-000 Pruszcz Gdański, KRS:
0000380645,
NIP:
2040003129, REGON: 221192391.
2. "Kupujący"
oznacza przedsiębiorcę - osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę
organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub
zawodową. Spółka Ultima Displays Polska Spółka z o.o. nie prowadzi sprzedaży
towarów i usług na rzecz konsumentów w rozumieniu art. 221 ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny tj. na rzecz osób fizycznych
dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
3. "Towar"
– rzeczy ruchome, usługi, dobra materialne dostarczone przez Spółkę Kupującemu,
zgodnie z potwierdzeniem zamówienia, które zostało zaakceptowane przez
Kupującego lub zgodnie z pisemnym zamówieniem złożonym przez Kupującego, które
zostało przyjęte przez Spółkę. Definicja ta nie obejmuje towarów
konsumpcyjnych, Spółka nie prowadzi sprzedaży towarów konsumpcyjnych.
4. "Umowa"
oznacza umowę sprzedaży/dostawy towarów zawartą pomiędzy Spółką a Kupującym,
niezależnie od przyjętej przez strony formy jej zawarcia.
5. „Administrator
sprzedaży” oznacza osobę bezpośrednio odpowiedzialną ze strony Spółki za
przyjęcie i realizację zamówienia złożonego przez Kupującego.
1. Zamówienie
- Informacje
zamieszczone na stronie internetowej Spółki i udostępnianych przez nią
broszurach, katalogach, reklamach, ulotkach i innych publikacjach nie stanowią
oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, nawet jeśli zostały opatrzone
ceną. Wskazane wyżej publikacje wydawane przez Spółkę mają wyłącznie charakter
informacyjny, a zawarte w nich informacje mogą w każdym czasie ulec zmianie.
- Zamówienia
realizowane są przez Spółkę na podstawie zamówienia złożonego przez Kupującego w
formie elektronicznej za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na jeden z adresów
e-mail Spółki znajdujący się na jej stronie internetowej w zakładce „Kontakt” -
http://www.ultimadisplays.pl/ContactUs/. Zamówienie powinno zawierać następujące
dane: nazwa kupującego ze wskazaniem jego dokładnego adresu, numer NIP lub jego
odpowiednik, określenie zamawianego towaru poprzez wskazanie jego rodzaju,
nazwy lub numeru katalogowego, ilość zamówionego towaru, termin, miejsce i
warunki dostawy/odbioru towaru. Zamówienie może być składane także za
pośrednictwem formularza przygotowanego przez Spółkę, a znajdującego się na
stronie internetowej Spółki w zakładce http://www.ultimadisplays.pl/regulamin/.
- Kupujący oświadcza, że dokonuje zamówienia z pełną świadomością, zamówione
przez niego produkty są zgodne z jego zapotrzebowaniem i oczekiwaniami oraz że
zostaną one wykorzystane do celów prowadzonej przez niego działalności
gospodarczej. Jednocześnie składając zamówienie Kupujący oświadcza, iż
zobowiązuje się do użytkowania kupowanych produktów zgodnie z ich
przeznaczeniem pod rygorem utraty gwarancji.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Spółkę następuję poprzez
potwierdzenie przyjęcia zamówienia w drodze wiadomości e-mail wysłanej przez
Spółkę na adres Kupującego i od tego momentu zamówienie wiąże obie strony.
- Złożenie
zamówienia przez Kupującego nie wiąże Spółki, a brak jej odpowiedzi nie oznacza
milczącego przyjęcia zamówienia.
- Zmiana
adresu dostawy po potwierdzeniu przez Spółkę przyjęcia zamówienia i przekazaniu
zamówienia do realizacji jest możliwa jedynie za dodatkową opłatą za transport
i może spowodować przesunięcie terminu wysyłki oraz dostawy.
- Spółka może wstrzymać się z realizacją zamówienia w przypadku
powzięcia wątpliwości odnośnie prawdziwości danych Kupującego zawartych w
zamówieniu.
- Wysyłka
zamówionego towaru ze stanu magazynowego (poza drukiem i systemami budowanymi
na zlecenie Kupującego) następuje tego samego dnia roboczego dla zamówień
złożonych do godziny 13:00 dla paczek, do godziny 10:00 dla palet, po
przedłożeniu potwierdzenia zapłaty w przypadku realizacji zamówienia za
przedpłatą.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy ani w
jakikolwiek inny sposób uchylić się od jej wykonania, gdy Spółka przystąpiła do
realizacji zamówienia, tj. potwierdziła przyjęcie zamówienia do realizacji.
1. 1
Zamówienie grafiki
- Czas
realizacji zamówienia jest liczony od momentu akceptacji przez Kupującego podglądu
miniatury wydruku grafiki, która jest niezbędna do jego realizacji. Potwierdzenie
dokonania akceptacji powinno być przesłane drogą elektroniczną za pomocą
wiadomości e-mail.
- Wszystkie
dokonywane korekty prac są przesyłane do Kupującego celem akceptacji. Czas
realizacji zamówienia w takim przypadku liczony jest od momentu otrzymania od
Kupującego potwierdzenia akceptacji wprowadzonych zmian.
- Z uwagi na
stosowaną technologię druku podczas produkcji może powstać 10% rozbieżności w
zakresie kolorów, rozmiaru i wagi towaru.
- Kupujący
zobowiązany jest bardzo dokładnie sprawdzić całą treść zamówionej grafiki pod
kątem błędów zarówno redaktorskich jak i rzeczowych oraz wygląd projektu każdej
kolejno nadesłanej wersji. Jeżeli nie wnosi żadnych poprawek, Kupujący akceptuje
projekt poprzez przesłanie na e-mail potwierdzenia akceptacji otrzymanego wzoru
lub podpisanie akceptacji. Akceptacja projektu do druku ostatecznie zamyka
proces dokonywania zmian. Po dokonaniu akceptacji, Kupujący ponosi pełną
odpowiedzialność za błędy występujące w wydrukowanej pracy, które nie zostały
przez niego wskazane na etapie projektowania.
- Wysyłka
realizowana jest przez firmę spedycyjną UPS. Orientacyjny czas dostarczenia
przesyłki przez firmę UPS wynosi 48h (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni
ustawowo wolnych od pracy).
- Spółka nie
ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówionej grafiki wynikające
z działania czynników od niej niezależnych: awarii sieci energetycznych, telekomunikacyjnych,
opóźnienia powstałe w trakcie transportu, katastrof naturalnych oraz innych
zdarzeń losowych. W razie wystąpienia powyższych okoliczności Spółka zobowiązuje
się w najszybszym możliwym terminie powiadomić o tym Kupującego.
- Zamówienia
niestandardowe – grafiki lub budowy stoisk lub konstrukcji – realizowane są w
terminach indywidualnie ustalanych ze Spółką podczas procesu zamawiania. W
przypadku zmian w uprzednio zaakceptowanych przez Kupującego projektach, za
kolejne zmiany, przed przystąpieniem do procesu produkcji, Spółka ma prawo
naliczyć dodatkową opłatę 15% kwoty zamówienia. Żądane zmiany mogą spowodować
przesunięcie terminu realizacji, wysyłki oraz dostawy.
2. Cena
- Cena
podstawowa towaru zawarta jest w cenniku Spółki. Ceny podawane przez Spółkę są
zawsze cenami netto, do których zostanie doliczony podatek od towarów i usług
według stawek obowiązujących w dniu wystawienia faktury.
- Cenniki
Spółki aktualizowane są okresowo. Dla danego zamówienia obowiązuje cena z
cennika aktualnego na dzień złożenia zamówienia.
- Obowiązująca
cena towaru zamówionego przez Kupującego ujęta jest w potwierdzeniu zamówienia
Spółki lub w zamówieniu Kupującego przyjętym przez Spółkę.
- Cena towaru
nie obejmuje kosztów transportu towaru z siedziby Spółki do Kupującego lub
wskazanego przez niego innego miejsca dostawy.
3. Warunki
płatności
- Zapłata
ceny przez Kupującego następuje na podstawie wystawionej przez Spółkę faktury
VAT, która jest wystawiana Kupującemu po dokonaniu wysyłki zamówionego towaru,
a następnie zostaje przesłana Kupującemu w formie elektronicznej oraz przesyłką
listową nierejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Kupujący
zobowiązany jest zapłacić cenę w terminie wskazanym na fakturze VAT przelewem
na konto bankowe Spółki, chyba, że w treści faktury Spółka wyznaczy inną formę
płatności (gotówka lub pobranie). W przypadku, gdy Kupujący dokona wyboru
sposobu płatności „za pobraniem” Spółka nalicza dodatkową opłatę w wysokości 1%
wartości zamówienia, jednak nie mniej niż 5 zł.
- Za dzień
zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Spółki,
wskazanym na fakturze. W przypadku wpłaty gotówkowej zapłatę uważa się za
dokonaną w dniu wystawienia przez Spółkę potwierdzenia przyjęcia wpłaty.
- W
przypadku transakcji o wartości przekraczającej limity kredytowe wyznaczane
Kupującemu przez Spółkę, Spółka uprawniona jest żądać przedpłaty części ceny w
odpowiedniej wysokości i we wskazanym przez nią terminie. W takiej sytuacji
przystąpienie przez Spółkę do realizacji umowy uzależnione jest od dokonania
przedpłaty. Opóźnienie w zapłacie przedpłaty trwające dłużej niż 14 dni
uprawnia Spółkę od odstąpienia od umowy i nie skutkuje powstaniem dla
Kupującego jakichkolwiek roszczeń.
- Jeżeli
Kupujący nie dokona zapłaty w terminie, Spółka jest uprawniona do:
a) zawieszenia dalszych dostaw do
Kupującego;
b) zaliczenia wszelkich płatności
Kupującego do pokrycia najwcześniej wymaganych należności wraz z należnymi od
tych należności świadczeniami ubocznymi, w szczególności odsetkami za
opóźnienia w zapłacie;
c) obciążenia Kupującego odsetkami za
opóźnienie w ustawowej wysokości według ich aktualnej stawki;
d) podjęcia niezbędnych działań w celu
odzyskania zaległych należności. Koszty takich działań obciążają Kupującego.
4. Dostawy
- Dostawy
realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej współpracującej ze Spółką na
koszt Kupującego. Na życzenie Kupującego dostawa może zostać zrealizowana za
pośrednictwem wskazanej przez niego firmy, po otrzymaniu stosownych danych do
wypełnienia dokumentów przewozowych. Towary mogą być odebrane osobiście przez
Kupującego lub przez osobę przez niego upoważnioną. W przypadku odbioru towaru
przez firmę kurierską zlecenie wybraną przez Kupującego – niezbędne dokumenty
przewozowe powinny być dostarczone w momencie składania zamówienia.
- Dostawy
realizowane są na adres Kupującego wskazany w fakturze. Miejscem dostawy może
być także inne miejsce wskazane odpowiednio wcześniej przez Kupującego, które
wymaga potwierdzenia w złożonym zamówieniu.
- Kupujący
ma obowiązek skontrolowania otrzymanej dostawy pod kątem zgodności otrzymanego
towaru z zamówieniem oraz pod względem jakości otrzymanego towaru w obecności
przedstawiciela firmy kurierskiej. Rozbieżności powinny zostać odnotowane w
dokumencie dostawy. Spółka nie odpowiada za uszkodzenia towaru powstałe w
transporcie oraz za jego zagubienie lub opóźnienie w jego w dostarczeniu przez
firmę kurierską.
- W
przypadku odbioru osobistego Kupujący dokonując odbioru zobowiązany jest
sprawdzić zawartość paczki pod względem zgodności otrzymanego towaru z
zamówieniem oraz pod względem jakości otrzymanego towaru. Późniejsze reklamacje
nie podlegają uwzględnieniu.
- W
przypadku odbioru osobistego Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówienia
najpóźniej drugiego dnia po dacie realizacji, w przeciwnym przypadku zostanie
obciążony kosztami przechowywania produktów w kwocie 5 zł/ dzień/ paczkę oraz
20 zł/ dzień/ paletę.
-Czas dostawy towaru podany poniżej jest orientacyjny, Spółka nie ponosi
odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia. Czas dostawy wynosi:
a) 1 dzień
roboczy w przypadku towaru standardowego znajdującego się w magazynie Spółki (w
przypadku spełnienia przez odbiorcę warunków związanych z płatnościami za towar
określonymi w złożonym zamówieniu) - dla zamówień złożonych do godziny 13:00
dla przesyłek kurierskich i do godziny 10:00 dla palet,
b) do 10 dni
roboczych dla towarów nie znajdujących się w danej chwili w magazynie Spółki. W
przypadku zamówienia większej ilości towarów terminy podlegają indywidualnym
ustaleniom.
- Terminy realizacji
wydruków oraz zamówień według specyfikacji Kupującego podlegają ustaleniom
indywidualnym.
- Spółka
zastrzega sobie prawo do zmiany ceny za transport po przygotowaniu towaru do
wysyłki, jeśli konieczna będzie zmiana ilości paczek ze względu na wymiary
paczek, ich wagę oraz zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników
Spółki oraz firm kurierskich.
-
Indywidualne pakowanie towaru według życzenia Kupującego może być przedmiotem
dodatkowych opłat, wynikających z użycia ponadnormatywnych ilości materiałów
opakunkowych lub zwiększenia ilości paczek.
5. Ryzyko i
przejście własności
- Ryzyko
uszkodzenia, zniszczenia lub utraty towaru przechodzi na Kupującego z chwilą
dostarczenia towaru do miejsca dostawy lub w chwili wydania towaru Kupującemu w
przypadku odbioru osobistego.
- Towar
pozostaje własnością Spółki aż do czasu uiszczenia przez Kupującego pełnej ceny
jego zakupu wraz z ewentualnymi należnościami ubocznymi, w szczególności
odsetkami za opóźnienia w zapłacie. Towar taki nie może stanowić dla Kupującego
przedmiotu zastawu lub jakiegokolwiek innego zabezpieczenia.
6. Gwarancja
- Z
zastrzeżeniem warunków określonych poniżej Spółka gwarantuje, iż dostarczone
przez nią towary będą odpowiadać ich specyfikacji w chwili dostawy i będą wolne
od wad materiałowych i produkcyjnych. Szczegółowe zasady dotyczące okresu
gwarancji poszczególnych produktów oferowanych przez Spółkę zostały określone w
ich opisach dostępnych na stronie internetowej Spółki: http://www.ultimadisplays.pl oraz w katalogach produktów.
Gwarancja na wydruki wynosi natomiast
odpowiednio: dla produktów używanych na zewnątrz (np. flagi) - 1 miesiąc, dla
wydruków tekstylnych używanych w pomieszczeniach - 3 miesiące, dla wydruków
roll-upów, ścianek na tworzywach sztucznych używanych w pomieszczeniach - 6
miesięcy. Torby transportowe nie są objęte gwarancją.
- Spółka nie
ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu wad, wynikających z niedozwolonego,
niewskazanego lub niewłaściwego użycia, uszkodzenia celowego, zaniedbania,
nieprawidłowych warunków pracy, niestosowania się do instrukcji Spółki (ustnych
lub pisemnych), przeróbek lub naprawy towaru wykonywanych przez osoby trzecie
bez zgody Spółki oraz za wady powstałe po przejściu ryzyka na Kupującego.
- Kupujący
zobowiązany jest zawiadomić Spółkę o wadzie towaru za pomocą formularza reklamacyjnego
(dostępnego na stronie www Spółki: http://www.ultimadisplays.pl/regulamin/) z
dokładnym opisem usterek nie później niż trzeciego dnia po dniu dostarczenia
towaru lub nie później niż trzeciego dnia po dniu ujawnienia wady, gdy ta
wyszła na jaw później. W przypadku uchybienia powyższym terminom, roszczenia
gwarancyjne Kupującego związane z wadą wygasają.
-
Reklamowany towar powinien zostać odesłany do Spółki w oryginalnym opakowaniu
oraz zabezpieczony kartonem, w stanie umożliwiającym jego bezpieczny transport.
Towar zwracany powinien być odpowiednio oznaczony kodem wskazanym przez
administratora sprzedaży, który zostanie też o dacie zwrotu poinformowany z dwudniowym
wyprzedzeniem. Towar nieodpowiednio zabezpieczony oraz nieoznakowany nie zostanie
przyjęty przez Spółkę oraz zostanie odesłany na koszt Kupującego.
- Wadliwy
towar przesyłany jest na koszt Kupującego, a w przypadku uznania reklamacji
zostanie refundowany (przez korektę kosztu z faktury sprzedaży o kwotę
poniesioną przez Kupującego popartą kopią faktury kosztowej Kupującego). Koszt
odesłania reklamowanego towaru powinien być kosztem przesyłki standardowej,
Spółka nie pokrywa kosztów przesyłek ekspresowych w procedurach reklamacyjnych.
W przypadku, jeśli reklamacja nie zostanie uznana, koszty transportu obciążają
Kupującego.
- Spółka
dopuszcza możliwość rozpatrywania reklamacji na podstawie dokumentacji
zdjęciowej przesłanej drogą elektroniczną, bez konieczności odsyłania towaru.
Decyzja o sposobie rozpatrzenia należy do administratora sprzedaży.
- W
przypadku stwierdzenia wad towaru przez Kupującego, nie może on podejmować
żadnych czynności z jego wykorzystaniem do czasu ostatecznego zakończenia procedury
reklamacyjnej.
- W przypadku, gdy towar okaże się wadliwy, Spółka według własnego wyboru -
dostarczy Kupującemu w miejsce towaru wadliwego towar wolny od wad albo usunie
wadę, chyba że w porozumieniu z Kupującym cena za wadliwy towar zostanie
obniżona przez Spółkę proporcjonalnie do istniejących i udokumentowanych wad
towaru.
- Dostawa
towaru wolnego od wad lub usunięcie wady nastąpią w możliwie jak najszybszym
terminie, uwzględniającym charakter i istotę wady oraz ewentualną konieczność
sprowadzenia z zagranicy towaru wolnego od wad lub części zamiennych do
naprawy. O terminie Spółka powiadomi Kupującego niezwłocznie po ustaleniu
charakteru wady. Maksymalny termin zaspokojenia roszczenia reklamacyjnego nie
może przekroczyć 30 dni roboczych.
- Dostawa
towaru wolnego od wad realizowana jest na koszt Spółki do siedziby Kupującego
przesyłką standardową. Wysyłka ekspresowa możliwa jest po opłaceniu różnicy w
cenie pomiędzy przesyłką standardową a ekspresową przez Kupującego. Możliwa jest wysyłka na inny wskazany przez
Kupującego adres pod warunkiem, że jej koszt nie przekroczy kosztu wysyłki do
siedziby Kupującego.
- Do
złożenia reklamacji wymagane jest przedstawienie dowodu zakupu towaru.
-
Postępowanie reklamacyjne nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłaty za towar w
terminie określonym w dokumencie sprzedaży.
- Kupujący
nie ma prawa do odszkodowania m.in. z tytułu utraconego zysku wynikającego z
realizacji procedury reklamacyjnej.
7. Dane osobowe i obowiązek informacyjny
-
Administratorem
danych osobowych Kupującego, a w wypadku Kupujących będących osobami prawnymi
lub jednostkami organizacyjnymi - w stosunku
do danych osobowych zidentyfikowanych lub możliwych do zidentyfikowania osób
fizycznych ujawnionych przez Kupującego - jest Ultima Displays Polska Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Pruszczu Gdańskim przy ul. Handlowej 3, 83-000
Pruszcz Gdański, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0000380645, NIP: 2040003129, REGON: 221192391.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Kupującego
(jako osoby, której dane osobowe są przetwarzane) lub danych osobowych
osób ujawnionych przez Kupującego należy kontaktować się z Administratorem Danych
Osobowych za pomocą adresu e-mail: dane@ultimadisplays.pl lub drogą listu
zwykłego na adres siedziby Spółki: ul. Handlowa 3, 83-000 Pruszcz Gdański.
- Dane osobowe Kupującego lub dane osobowe osób ujawnione przez
Kupującego przetwarzane
będą w celu realizacji zawartej z Kupującym umowy oraz wynikających z niej
obowiązków, wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Danych Osobowych oraz do celów
wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora Danych Osobowych na
podstawie art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
- Dane osobowe Kupującego lub dane osobowe osób ujawnione przez
Kupującego będą
przetwarzane i przechowywane przez okres do czasu zakończenia realizacji
zawartej z Kupującym umowy i wynikających z niej obowiązków oraz do celów
finansowo – księgowych i podatkowych lub ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń, a następnie po tym okresie będą przetwarzane wyłącznie do celów
finansowo – księgowych i podatkowych lub ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń przez okres wymagany do wygaśnięcia zobowiązań podatkowych i cywilnych.
- Podane lub ujawnione przez Kupującego dane osobowe nie będą
przekazywane do państwa trzeciego (poza teren Europejskiego Obszaru
Gospodarczego), natomiast mogą być udostępniane innym odbiorcom uprawionym do
rozliczania i kontroli działalności Zamawiającego z zachowaniem obowiązujących
przepisów prawa, podmiotom świadczącym obsługę prawną Zamawiającego, firmie
hostingowej dostarczającej usługi poczty elektronicznej na rzecz Zamawiającego,
operatorom telekomunikacyjnym świadczącym usługi teleinformatyczne na rzecz
Administratora Danych Osobowych oraz podmiotom świadczącym usługi kurierskie.
- Kupujący lub osoby,
których dane osobowe zostaną ujawnione przez Kupującego mają prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia z zastrzeżeniem
przepisów Rozporządzenia, w tym art. 17 Rozporządzenia, ograniczenia ich
przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do
przenoszenia danych.
- Kupującemu lub osobom,
których dane osobowe zostaną ujawnione przez Kupującego przysługuje prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego, w wypadku jeżeli uzna, iż przetwarzanie danych osobowych
jego dotyczących narusza przepisy RODO.
- Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania
tych danych jest niemożność realizacji zawartej z Kupującym umowy i
wynikających z niej obowiązków. W tej sytuacji Kupujący jest zobowiązana/y do
podania swoich danych osobowych lub danych kontaktowych osób działających w
imieniu Kupującego, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak
możliwości zawarcia i realizacji zawartej z Kupującym umowy.
8.
Postanowienia ogólne
- Powyższe
Ogólne Warunki Sprzedaży mają postać elektroniczną. Udostępniane są Kupującym w
formie pliku elektronicznego formacie PDF na stronie internetowej Spółki www.ultimadisplays.pl/regulamin/.
- Ogólne
Warunki Sprzedaży stanowią integralną część umów sprzedaży zawieranych przez
Spółkę.
- W
przypadku, gdy Kupujący stosuje własne wzorce umowne, zwłaszcza ogólne warunki
umów, wzory umów, regulaminy, wzorce te nie znajdują zastosowania w relacjach
ze Spółką.
- W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienia niniejszych OWS okazały się w
całości lub w części nieważne albo nieskuteczne, okoliczność ta w żaden sposób
nie wpływa na moc obowiązującą pozostałych postanowień.
- Wszelkie
zmiany lub uzupełnienia treści zawartej z Kupującym umowy w stosunku do
niniejszych OWS wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
- Sądem właściwym
miejscowo do rozstrzygnięcia wszelkich sporów powstałych na tle treści
niniejszych OWS oraz na tle treści lub wykonania umowy zawartej w oparciu o
OWS, jest właściwy rzeczowo dla siedziby Spółki sąd powszechny.
v.19032018